Otvorené vouchery: rezerváciu urobíte po zakúpení kupónu na tel. č. +421 915 956 173 alebo e‑mailom na ra@prednahora.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
1 dieťa vo veku do 2,9 bez nároku na lôžko a stravu ZADARMO
1 dieťa vo veku do 11,99 rokov (ubytovanie s polpenziou a wellness) ZDARMA
Príplatky za ďalšie osoby sú hradené na recepcií
Je potrebné vopred kontaktovať recepciu s počtom osôb.
V prípade ubytovania s dieťaťom na prístelke je potrebné zadať to do poznámky (ak chcete ísť s viac ako 1 dieťaťom na prístelke, je nutné sa vopred informovať na recepcii o dostupných kapacitách)
Domáci maznáčikovia: 10€/noc (Akceptované sú malé a stredné plemená. Pobyt v Apartmánovom dome a v Chalúpkach nie je možné uskutočniť s domácim miláčikom.)
Wi-Fi zadarmo (Wi-fi je k dispozícií len v Penzióne a v Apartmánovom dome Colburg (v chatkách a chalúpkach wi-fi dostupné nie je).)
Parkovanie zadarmo (Parkovanie pri chatkách nie je možné.)
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 14 dní pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa všeobecných obchodných podmienok.
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.